joi, 21 martie 2013

Reteta postata de Admin la ora 08:40 No comments
Ingrediente pentru aluat:150 ml lapte caldut
150 ml ulei, 2 oua
o lingurita sare
o lingura zahar
500 g faina
7 g drojdie uscata
Ingrediente pentru umplutura:
150 g stafide aurii si negre
700 g branza dulce bine scursa
4 oua, 3 linguri zahar
1 plic zahar vanilat, 2 linguri gris

Mod de preparare: Am inmuiat 150 g stafide intr-o ceasca de lapte cu o lingura zahar, aprox 15 min. Am mixat foarte bine ouale cu 3 linguri zahar si cu 700 g branza dulce apoi am adaugat si stafidele. Am intins o foaie subtire, am presarat putin gris , am pus umplutura, si cea de-a doua foaie apoi am preincalzit cuptorul la 200 grade, am pensulat un galbenus amestecat cu lapte si apoi la cuptor pentru 20 min.
Categories:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu